>
sierpień 11, 2020

obszar roboczy 1 kopia 8

Miasto Zakopane szybko dostosowało swoje działania promocyjne do szczególnej sytuacji związanej z epidemią i już początkiem kwietnia rozpoczęło kampanię, która była odpowiedzią na potrzeby turystów i przedsiębiorców z branży turystycznej. Działania te skupiły się ze zrozumiałych powodów w przestrzeni wirtualnej – na stronie internetowej Zakopane.pl oraz w mediach społecznościowych. Rozpoznawalnym ich znakiem stał się logotyp serca z napisem „Sercem w Zakopanem”. Dziś zapraszają do śledzenia nowej odsłony tej wyjątkowej kampanii.

Napisz komentarz (0 Komentarzy)
Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Partnerzy

mbludzm pl m

fottboll

 

TV Podhale

logonaszkasprowy

Galeria

ministerstwo fundusz logo

Współfinansowano ze środków Funduszu Sprawiedliwości, którego dysponentem jest Minister Sprawiedliwości

  Kontakt | Polityka prywatności

© 2020 Podhale Nasz Dom